Aa
خواندن:
همه چیز درباره کاشت ابرو مردانه
Aa

همه چیز درباره کاشت ابرو مردانه

آخرین به روزرسانی:1403-01-14 admin
کاشت ابرو مردانه

ریزش ابرو هم برای آقایان و هم برای خانم در هر سنی پیش می آید. این ریزش دلایل مختلفی مثل کهولت سن، بیماری های زمینه ای و … می تواند باشد. اما سوالی که برایتان پیش می آید این است که آیا کاشت ابرو مردانه ممکن است؟ در ادامه به سوال شما پاسخ خواهیم دهید.

یکی از مهم ترین اجزای صورت که تاثیر زیادی در زیبایی و جوانی چهره افراد دارد، ابرو ها هستند. همچنین ممکن است با بالا رفتن سن در آقایان ریزش ابرو مشاهده شود و ابروهای باقیمانده نازک چهره آن ها را پیر تر نشان دهد. ریزش ابرو در آقایان می تواند به دلایل مختلفی مثل ضربه خوردن، بالا رفتن سن، دلایل ارثی و شکستگی رخ دهد.

دلایل ریزش ابرو در مردان چیست؟

همانطور که گقتیم ریزش مو در آقایان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال این دلایل می تواند کهولت سن، آلوپسی، بیماری های زمینه ای و… باشد که در ابتدا بایستی به متخصص مراجعه کنید تا از دلیل ریزش مو مطلع شود. دلایل ریزش مو در اقایان شامل موارد زیر می شود:

پیری

با بالا رفتن سن، موهای بدن افراد نسبت به جوانی کاهش می یابد که این اتفاق شامل موهای ابرو هم می شود.

عوامل ژنتیکی

همچنین برخی افراد به دلیل عواملی مثل ژنتیک ممکن است به ریزش موهای ابرو در مردان دچار شوند.

استفاده از محصولات شیمیایی

استفاده کردن از محصولات شیمیایی مانند شامپوها، صابون ها و محصولات پوستی ناسالم ممکن است به ریشه های موهای ابرو آسیب بزند و باعث ریزش آنها شود.

تغذیه نامناسب

حتی تغذیه نامناسب و عدم استفاده از مواد مغذی و کمبود ویتامین ها می توانند باعث ضعف ریشه موهای ابرو شوند.

استفاده از محصولات مو

همچنین استفاده بیش از حد محصولات مو مانند تافت، ژل و واکس می تواند به ریشه موهای ابرو آسیب بزند و ریزش آنها را بیش تر و بیش تر کند.

تماس مکرر با پوست

تماس سخت و مکرر با پوسته ابرو امکان دارد باعث آسیب به ریشه موها شود و ریزش آنها را افزایش دهد.

بیماری ‌ها و عوامل داخلی

بعضی بیماری ها و حتی عوامل داخلی مثل عوامل هورمونی و استرس امکان دارد باعث ریزش موهای ابرو شوند.

برداشتن ابرو بعد از کاشت

آیا کاشت ابرو مردانه امکان پذیر است؟

بله کاشت ابرو برای مردان هم امکان پذیر است. با پیشرفت تکنولوژی، مدل و روش های مختلفی برای کاشت ابرو برای مردان ایجاد شده است. در این کاشت، موهای طبیعی و یا مصنوعی یکی یکی در محل های خالی ابرو کاشته می شوند تا ابرو های فرد را طبیعی و پرپشت نشان دهد. قبل از کاشت ابرو، بهتر است که با یک متخصص ابرو مشورت کنید تا پس از معاینه بهترین روش را برای شما تعیین کنند.

کاشت ابرو، عمل زیبایی است که طرفدار آقا و خانم زیاد دارد و متقاضیان آن زیاد است. آقایان ممکن است به دلایل مختلفی دچار ریزش مو شوند. افراد زیادی برای حل این مشکل از دارو استفاده کرده اند اما با موفقیت روبرو نشدند و در این صورت بهترین گزینه برای آقایان کاشت ابرو است. کاشت ابرو به دلایل مختلفی مثل طاسی کامل، زخم ابرو، ریزش سکه ای، جای جراحت عمیق و غیره اتفاق می افتد. همچنین کاشت ابرو به جنسیت و سن خاصی متعلق نمی شود و هرکسی می تواند در هر سنی کاشت ابرو انجام بدهد.

شرایط کاشت ابرو آقایان

با اینکه کاشت ابرو برای آقایان یک عمل زیبایی فوق العاده به حساب می آید، اما آن کار برای همه مناسب نیست. بهتر است کسانی که دچار بیماری هایی مثل ژنتیکی یا آلوپسی هستند این عمل را انجام ندهند. اشخاصی که بهتر است و می توانند این عمل را انجام بدهند شامل موارد زیر می شوند:

  • افرادی که به صورت ژنتیکی از ابروهای کم پشت برخوردار هستند.
  • افرادی که ریزش ابرو آن‌ ها به دلیل شکستگی و جراحت است.
  • افرادی که از فرم و ظاهر ابروی خود رضایت کافی را ندارند.
قبل و بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می ‌شود؟

کاشت ابرو برای آقایان کاملا شبیه کاشت ابرو برای خانم ها صورت می گیرد. اما ابروهای آقایان به عواملی مثل فرم صورت، موقعیت ابروها و سبک مورد نظرشان در نظر گرفته می شود. مراحل کاشت ابرو شامل موارد زیر است:

1. مشاوره

اولین مرحله کاشت ابرو برای آقایان مشاوره با متخصص کاشت ابرو است؛ تا بهترین سبک، شکل و طول را بتوانید برای ابرو هایتان انتخاب کنید. در مشاوره پزشک متخصص زیبایی شما را راهنمایی خواهد کرد و توضیح می دهد که چه مدل ابرو در انتظار شماست. در برخی کلینیک ها با توضیح و کشیدن مدل ابروها متوجه شکل نهایی می شوید و در برخی از کیلینیک های پیشرفته با اسکن های سه بعدی ابرو نهایی را مشاهده می کنید.

2. طراحی

بعد از مشاوره، متخصصین طرحی از شکل مورد نظر فرد را بر روی ابروها ایجاد می کنند. همانطور که گفته شد در این مرحله به نسبت ابروها، شکل صورت و سایر عناصر صورت و سلیقه شخصی فرد را در نظر می گیرند.

3. برداشت از بانک مو و کاشت

در این مرحله با یک ابزار ریز دقیق متخصص کاشت ابرو منطقه ای از مو را برمیدارند و بعد از جداسازی فولیکول های مناسب را در محل مورد نظر کاشت می گذارند.

4. مراقبت‌ های بعد از کاشت

در آخر بعد از کاشت ابرو شما بایستی مراقبت های بعد از کاشت ابرو را که متخصص  به شما داده است را رعایت کنید تا دچار ریزش ابرو نشوید و بهترین نتیجه را بگیرید. این مراقبت ها شامل استفاده از محصولات مراقبتی مخصوص، جلوگیری از تماس زیادی با آب و استفاده از آفتاب در صورت نیاز است.

🔹 بیشتر بخوانید: ریزش ابرو بعد از کاشت

تعداد جلسات کاشت ابرو مردانه

تعداد جلسات کاشت ابرو مردانه بستگی به عواملی مثل تعداد موهای کاشته شده، موهای شما و وضعیت پوست و نوع روش کاشت دارد. در کل برای رسیدن به نتیجه ای دائمی یک یا دو جلسه کافی است. متخصص با وضعیت شما و نیازهایتان، تعداد جلساتتان را تعیین می کند.

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.