Aa
خواندن:
بهترین برند فیلر بینی کدام است؟
Aa

بهترین برند فیلر بینی کدام است؟

آخرین به روزرسانی:1402-08-14 admin
برند فیلر بینی

اگر از شکل بینی خود راضی نیستید و تصور می‌کنید که تنها راه حل این مشکل عمل جراحی بینی است، باید بدانید که در حقیقت گزینه‌ های دیگری نیز در دسترس شماست. با توسعه علم و فناوری، امروزه نیازی به عمل جراحی با تیغ برای تغییر شکل بینی ندارید. یکی از جدیدترین روش ‌ها برای بهبود شکل بینی، تزریق فیلر به بینی است. ژل ‌های تزریقی با انواع مختلف برای بهبود نقاط خاصی از صورت مورد استفاده قرار می ‌گیرند. هر برند ژل ممکن است برای تزریق به بینی مناسب نباشد، بنابراین ما این مقاله را به منظور اطلاع‌ رسانی به شما در مورد بهترین برند فیلر بینی نوشته ‌ایم.

بهترین برند فیلر بینی

فیلر بینی از انواع متنوعی از پرکننده ‌های پوستی بهره می ‌برد که تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را دریافت کرده ‌اند و توسط پزشکان در خدمات زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این فیلرها بر اساس ترکیبات مختلفی که از آنها ساخته شده ‌اند، دسته ‌بندی می ‌شوند. اما حائز اهمیت ‌ترین نکته این است که فیلر مورد نظر شما باید مورد تایید سازمان FDA باشد.

در واقع، بهترین برند فیلر بینی فیلری است که بر پایه اسید هیالورونیک (HA) ساخته شده است. این ماده به طور طبیعی در پوست ما یافت می‌ شود. بنابراین پزشک می ‌تواند بدون هیچ آسیب یا عوارض جانبی خاصی، نواقص ظاهری بینی شما را اصلاح کند. همچنین از فیلرها برای جوانسازی پوست و حجم دهی به برخی نواحی صورت مانند لب ها و گونه‌ ها استفاده می ‌شود. فیلرهایی که از اسید هیالورونیک ساخته شده‌ اند، نرم و ژل ‌مانند هستند. نتایج آنها موقتی است و اصولا بین 6 تا 12 ماه ماندگاری دارند و سپس به طور تدریجی تخلیه و جذب می ‌شوند.

معرفی بهترین برند فیلر بینی

در مورد بهترین برند فیلر بینی، باید گفت که در بازار فیلرهای متعددی وجود دارد که بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده ‌اند و از جمله بهترین برند فیلر بینی می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلر آلیاکسین؛ بهترین برند فیلر بینی

فیلر آلیاکسین سوئیس را به جرات می ‌توان بهترین برند فیلر بینی دانست؛ زیرا در ساختار آن از فناوری نوین و فرمولاسیون کاربردی استفاده شده است. این فیلر به خاصیت انعطاف ‌پذیری بالا، توانایی پخش عالی و شکل ‌دهی بی ‌نظیری شناخته می شود. همچنین حضور 10 درصد هیالورونیک اسید طبیعی در ترکیب این فیلر به فعالسازی همزمان عملکرد بازسازی پوست منجر می ‌شود.

فیلر آلیاکسین؛ بهترین برند فیلر بینی

یکی از دلایل جلب توجه پزشکان و علاقه ‌مندان به زیبایی به این برند، ساختار طبیعی محصولات آلیاکسین است. با توجه به اینکه ماده اصلی این فیلر هیالورونیک اسید است، هیچ نگرانی در مورد وقوع آسیب‌ ها و عوارض جانبی خاصی وجود ندارد.

فیلر سیفا

فیلر سیفا می‌ تواند بهترین مارک فیلر برای بینی باشد که ساخت کشور اتریش است. این برند به نام “پرنسس” محصولات هیالورونیک اسید خود را تا سال 2020 با این نام در بازار جهانی عرضه می‌ کرد و در سال 2021 نامش را به “سیفا” تغییر داد. خط تولید مدرن این برند در جهان یکی از مدرن‌ ترین خطوط تولید برتر فیلر برای صورت است و متعلق به کمپانی “سیفا” می‌ باشد.

فیلر ژوویدرم؛ یکی از برندهای فیلر بینی معروف در جهان

فیلر ژوویدرم یکی از معروف ‌ترین برندهای فیلر در سراسر جهان است. این محصولات توسط کمپانی آلرگان آمریکا تولید شده و در فرانسه به بازار عرضه می‌ شوند. این برند تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را دریافت کرده و در لیست ژل‌ های مورد تایید وزارت بهداشت نیز جای دارد. فیلر ژوویدرم که از اسید هیالورونیک ساخته شده است، برای اصلاح شکل بینی، افزایش حجم لب ها، کاهش چین و چروک‌ های اطراف لب، رفع چین و چروک‌ های اطراف چشم و بینی، افزایش حجم گونه و کانتورینگ صورت مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

فیلر ژوویدرم؛ یکی از برندهای فیلر بینی معروف در جهان

فیلر رووفیل

یکی دیگر از انواع فیلرهای موجود در بازار، فیلر رووفیل کره‌ ای است. این کمپانی فیلرهای مختلفی را در سه دسته اولترا (برای تزریق به خط‌ های خنده، مناطق پیشانی، بینی، لیفت لب، گونه، فک و چانه)، پلاس (برای تزریق پل بینی، پیشانی، لیفت لب، زیر چشم، خط‌ خنده، گردن، فک و چانه) و فاین (برای تزریق در دست‌ ها، استخوان ‌های ابرو، زیر چشم، گونه و گردن) عرضه کرده است.

فیلر بلوترو

فیلر بلوترو که توسط کمپانی Merz آلمان تولید می ‌شود، یکی از بهترین مارک‌های فیلر بینی است. این فیلر از هیالورونیک اسید ساخته شده و به نسبت سایر فیلرها سبک ‌تر است. فیلر بلوترو به عنوان یکی از بهترین برندهای فیلر برای افرادی که دارای چین و چروک ‌های سطحی در اطراف لب، زیر چشم و سایر مناطق هستند، شناخته می‌ شود. بعد از تزریق این فیلر، تورم، کبودی، زخم یا تحریک شدید پوست رخ نخواهد داد.

فیلر پرفکتا؛ از بهترین برندهای فیلر بینی

یکی از بهترین برندهای فیلر بینی در جهان، ژل پرفکتا از ساب ‌اسکین فرانسه است. این فیلر بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده و انواع مختلفی دارد که برای تزریق در نواحی مختلفی از صورت مانند بینی، لب ها، گونه و … مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

ژل پرفکتا از بهترین برندهای فیلر بینی

فیلر پلوریال

فیلر پلوریال، محصولی از کشور لوکزامبورگ است که از هیالورونیک اسید تشکیل شده است. از این فیلر برای جوانسازی پوست، تغییر شکل بینی، زاویه‌ دهی فک و صورت، کاهش چین و چروک‌ های عمیق پوست، حجم‌ دهی لب و گونه استفاده می ‌شود. انواع برند فیلر پلوریال شامل پلوریال ولوم (Pluryal Volume)، پلوریال بوستر (Pluryal Booster) و پلوریال کلاسیک (Pluryal Classic) هستند.

فیلر نورامیس

فیلر نورامیس، هیالورونیک اسید بدون کراس ‌لینک است که با قند مانیتول به منظور افزایش ماندگاری فیلر بینی و جذب آب ترکیب شده و باعث آبرسانی و جوانسازی پوست می ‌شود. این فیلر از کمپانی مدیتوس کره است و برای ترمیم مشکلات مختلف صورت و افزایش حجم مناطق مختلف صورت استفاده می‌ شود.

جمع بندی

بهترین برند فیلر بینی را می‌ توان با توجه به معیارهای مختلف مورد بررسی قرار داد. مارک ‌های معروفی مانند آلیاکسین، سیفا، ژوویدرم، رووفیل، پرفکتا، بلوترو، پلوریال و نورامیس همگی دارای ویژگی ‌های برجسته‌ ای هستند و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

از آنجایی که هر شخصی نیازها و معایب مختلفی دارد، انتخاب بهترین برند فیلر بینی بستگی به اهداف زیبایی، نیازهای پوستی و نظر پزشک دارد. در هر صورت، مهمترین موضوع برای انتخاب برند فیلر، تایید سازمان‌ های معتبر مانند FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) و رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی است. بنابراین، پیشنهاد می ‌شود که پیش از تزریق فیلر به بینی یا هر منطقه‌ دیگری از صورت، با پزشک متخصص مشورت کنید و از محصولات با تاییدیه معتبر و با کیفیت استفاده کنید.

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.